سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اقتصاد سبز
 
میزان تولید گندم در کشور 10 میلیون تن کاهش یافته است
سرویس: دیگر رسانه‌ها
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، با بیان اینکه در شرایط کنونی میزان تولید گندم در کشور از 13 میلیون به حدود 3 میلیون تن کاهش یافته است، گفت: در سال گذشته از این مقدار هم تنها حدود 2 میلیون تن تحویل سیلوها شده و بقیه آن یا از طریق قاچاق و یا در پرورشگاه های دام استفاده شده است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری خانه ملت؛ سیدراضی نوری عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با اعلام اینکه درچند وقت اخیر کشاورزان برای خرید نهاده ها و کود های شیمیایی با مشکلات بسیاری روبه رو هستند، گفت: در چند وقت اخیر قیمت کودهای شیمیایی بسیاری بالا رفته است، که در این زمینه تذکراتی را به وزارتخانه های مربوطه برای حل این مشکلات داده‌ایم.
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی، با اعلام اینکه خرید تضمینی محصولات کشاورزی در شرایط کنونی بسیاری ضروری و حیاتی است، افزود: خوشبختانه با پیگیری های حجتی وزیر جهاد کشاورزی قیمت خرید تضمینی گندم به 1110 افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه نرخ خرید تضمینی گندم و یا هر محصول کشاورزی باید شناور باشد، تصریح کرد: این محصولات باید بر اساس قیمت جهانی نرخ گذاری شود.
نماینده مردم در مجلس نهم، با اعلام اینکه تعیین به موقع نرخ خرید تضمینی محصولات کشاورزی می تواند به برنامه ریزی کشاورزان کمک شایانی کند، گفت: وزارت جهاد کشاورزی باید از هر ابزاری برای تشویق کشاورزان استفاده کند.
به گزارش مجلس نیوز (پایگاه خبری فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی)، عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، با بیان اینکه در شرایط کنونی میزان تولید گندم در کشور از 13 میلیون به حدود 3 میلیون تن کاهش یافته است، تصریح کرد: در سال گذشته از این مقدار هم تنها حدود 2 میلیون تن تحویل سیلوها شده و بقیه آن یا از طریق قاچاق و یا در پرورشگاه های دام مصرف شده است.


[ سه شنبه 92/7/23 ] [ 7:31 عصر ] [ سجاد بلورزاده ] [ ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 5
کل بازدیدها: 24261